2008-03-13

Trött på mig själv


I dag är en sådan dag som vi kan stryka ur almenackan, och även 3 mars och 3 juli.
juli ja den dagen kan jag vara glad om man överlever och inte slår i hjälsig
3år i rad den 3 juli så har jag slagit mig halvt fördärvad, ramla av hästen, fick hästen över mig ett år. och jo så drämde jag i huvudet i en alldeles för låg ingång så den dagen är jag vaderad numera i säng, soffa med kuddar och rör mig inte. Sedan har vi en dålig dag till den höll jag på att glömma 6dec 04 det var den dag jag bröt ryggen. oxå en häst olycka, Har slutat rida numera.

Idag gör jag allt fel , typ säger allt fel till folk jag tycker om. usch jag e sååå elak så. fast lite sanning låg det allt i vad jag sa.Fast så styggt borde jag inte ha sagt det,,,hm fy skäms.
Jag blir så frustrerad av att folk inte kan lyssna på vad jag vill utan dom går på i sina gamla tuggemispår och hör inte när jag inte riktigt vill.
Ger du en pik så fattar dom inte..

Min käre man sa att - folk säger alltid att man ska säga vad man tycker, för då mår man bäst. Men det är nte sant, du mår inte bättre alltid för att du säger exakt som du tycker.Du kommer längre om du inte säger exakt vad du tycker.
Det blir mindre besvär, slipper såra folk o tjöta om de sednare.
Den enda som är glad o se mig när jag e sur o grining är min älskade ladie våran prinsessa. solstrålen!!! PÅ BILDEN 3 1/2 mån

Inga kommentarer: