2010-07-19







Läckö slott bjöd på fantastisk väder. har vart där för då det stormade. Nu var jag inne i slottet och får nog säga att dom 80kr som det kostade med guide jag e inte riktigt säker på att de var värt det. Lite mer historia lärde jag mig ju men mycket visste jag redan om slottet.



Läckö camping och gäst var mycket fina. 90 kr per tror jag det kostade i gästhamnen och 150kr högsäsomg på campingen som var en urfin skogs camping sedan var det 2km gångväg till spiken fiskehamn där .... vilken mat ojoj. vacker hamn dit ska jag åka med båt en dag via kanalen. trevligt folk var det oxå Sedan att vi firade vår bröllopsdag där gjorde saken bara bättre. Trä = 5år. Jag fick en fin trägren =) Hundvänligt ställe både camping och spikens fiskeläger Ladie var med på uteserveringen fast hon låg presic utanför golvet så ingen kan säga nåt. dom ställde fram kallt nytt vatten till henne. Jag smög till henne en bit aborrefile ;) Ett kort e taget utanför fast 2dagar efter,

Inga kommentarer: