2008-08-31

Katt på språng




I onsdag hade alla djuren en tid hos vetrinären, kl 9 så samlad jag i hop dem . Ladie hoppa in själv o dom andra bar jag in i bil.


Anton fick klagomål på tandsten (lite) skall tas bort.


Kompis ja han var för fet då, (vetrinären har inte kollat sig själv i spegel det sista året!!)


Ladie var vacker som en dag - o det är hon ju.


Kompis gillar att åka bil han stod längst fram o kolla läget


Väl hemma så skulle jag gå i väg en bit för att plocka äpplen som jag skall göra äpplevin av.


Jag o ladie börjar gå o efter kommer Kompis skuttande så han hängde med.


väl där så går han o lägger sig under trädet o väntar på att jag skall bli färdig.



Idag har öckerö båt förening (tjolmen) haft stor främmande av en tjock randig katt .

Kompis följde med ner till vår båthamn och det är inte direkt next door om man är katt ca 6-700m är det dit. Jo då han har vart ute på bryggorna och även då inne i vår båt.


undra om han hörde - vad Vetrinären sa? Att han behöver mer motion och det är väl svårt, så ni få dra ner på maten i stället!!!!
o det vore ju bedrövligt.

Inga kommentarer: