2008-11-27

Hettttt var det här!!!



Det är en halm gris som står längst in i kaminen. Han väntar på att brinna

upp,vilket han gör rätt bra. (jag gjorde -en Simon och Tomas grej) Ni vet från tv. Simon hatar halm grisar, förstår honom.

Nåväl denna fula gris fick jag i julklapp för några år sedan ,mest för o retas skulle jag tro. Jag gillade grisar förr. Samlade på dem, men tröttnade för grisar ska vara söta. och det så mö fula grisar nu mera.

Darek passade på att elda i går kväll efter gris brunnit upp. Jag blev irriterad på honom han fick upp värmen till 34,3 fy vad äckligt,fast jag öppnade fönstret när jag skulle sova det var väl 26 däruppe i sovrum usch. Nästa gång så kan vi ringa efter 2 ambulanser en till mig som har fått hjärtsnurp och en till Darek efter jag har gett honom vad han tål , usch det var hemskt

nä nu måste jag i väg till solhöjden

Inga kommentarer: