2008-12-05

Julklapp

vad jobbigt det är med julklappar. Alltid samma fråga. Till min Mor -hon ska få en stor stor korg med julblommor,men det ska vara sådan som hon kan använda sedan också, efter jul.

Jag önskar mig ett strykjärn, 1miljon kronor gå bra med 10 000 också . Nä hälsan åt mina nära o kära särskilt Ladie o Darek.

Till Becca min mindre större vän vet jag inte alls, hon gillar sånt som får plats i dammsugarn!!!!
smått sånt som man trampar på när det ligger på golvet och gör förbaskat ont .och risken att lära henne en ful ramsa är stor. hmmm kanske en förvaringskorg :-)

Olle 4 år min lilla vän, han gillar bilar och data spel och spiderman.

Nä det är svårt och jobbigt att ge saker julklapp -och sedan har man ångest för att bara gå in i affärerna de avskyr jag. KANSKE KAN DESSA OVAN PÅ FILM GE NÅGOT RÅD??

Inga kommentarer: