2009-01-27

Distansen.se - Hur långt går, springer eller cyklar du egentligen?

Detta är en bra sida ,som man kan mäta sträcka enkelt ifall du undrar hur långt det är till jobbet eller skola affär osv.

Jag har fått nya fina joggingskor som är köpta på löplabbet i stan, ojoj vilken skillnad. igår sprang jag o Ladie  4480m på ca 35-40 min. Lite gick vi ju så hon fick kissa och jag fick ny luft :-)!!!  Har som mål att ta mig tur o retur burö färjeläger ca 6500 m innan mars månad på samma tid som jag har nu på 4500m. Vi få se hur det går. image0121212613[1] 

känns lite som man är fast i den gamla vikten efter rökslutet ,det posetiva är ju att man få bättre kondis och hahahah jag kunde stänga mina brallor som jag har velat använda länge ,och snart sååååå kan jag använda dom, bara ett par cm till så är dom perfekta. :-)

Distansen.se - Hur långt går, springer eller cyklar du egentligen?

Inga kommentarer: