2009-03-16

enkelt o enkelt de vet jag inte

Slank figur med enkla medel

Att gå ner i vikt behöver inte vara svårt. !!!!??????????????????????
Med små förändringar kommer du långt. .. visst visst min våg är nog av norsk modell.

Många tror att man måste lägga om hela sin livsstil för att gå ner i vikt. Du måste kuta till gymet stup i kvarten och skippa allt vad god mat heter.
Tänk om. För så behöver det inte vara.
Istället handlar det om att göra gradvis förändringar där det enda man behöver göra är att tänka till lite extra. Ett av de absolut bästa tipsen är att motionera ofta och lite, istället för sällan och mycket.
Får du in lite extra motion och träning vid fler tillfällen och regelbundet varje vecka kommer du snart märka stor skillnad.
Lägg 30 minuter om dagen på någon form av motion. Det kan handla om allt från en promenad, gå i trappor eller ta en löprunda.
Gör du detta i några månader har du snart en både snyggare och mer hälsosam form.

i mitt fall då tycker jag då att jag gör allt detta men inget händer jo Ladie går ner i vikt

Inga kommentarer: