2009-04-22

Eldorado kattmat Mums mums


Min prinsessa Ladie slåss nu med katterna om hennes (deras) kattmat. Hon bara älskar den, hon har aldrig tidigare ätit upp sin mat nånsin, men nu hon diskar skålen 3 gånger. Och kompis han sitter vackert, den lille tjockisen men stackars anton han fick sig ett nafs i svansen av Ladie som ville ha hans mat. Så ett stort tack till eldorado kattmat som nu mera gör så att min vovve äter upp all sin mat, hon får lite torrfoder Purina proplan och toppat med eldorado kattmat nu + fiskolja sicket kalas !!!




anledning till att jag aldrig prövat detta märke är att det var ett lågpris märke och jag trodde det var skräp, annars så köper jag bra mycket dyrare märken till katterna och till henne oxå i djurbutik nu sparar jag nog några kronor. men det bästa är att djuren är nöjda

Inga kommentarer: