2010-08-04

ZACCO RIP











Min bäste hund kompis polare Zacco dog i går kväll kl 21. föddes 3Nov 01 dog nu den 3Aug 10




Han hade sista tiden vart uppblåst i buk, diaree, avmagrat, och inget kunde göras med alla div koster och medeciner , en vetrinär klinik försökte bara att ge honom ny mat mer kortison osv... Sa till min kompis Monica att du bör nog uppsöka Expertis dom verkar inte riktigt veta ... dom gissar mycket sagt o gjort hon besökte blå stjärnas djursjukhus och han var full av canser i tarmkanalerna med ultraljud dom konstaterade det fort. så min vän sa att han fick resa vidare till hundhimmeln där djuren får vila ut och läka efter allt dom råkar ut för här hos oss människor , en del av oss bör inte heller ha hand om djur eller ens komma nära!! Min vän har många hundar att träffa den dagen hon reser vidare, inte bara egna utan hon e omtyckt av alla djur.




Zacco min vän : saknar dig redan, nu får du vila dig, hämta kraft!! Du får träffa min Bonzo och Zorro ,Spock , Bamse; Esset, dom tar hand om dig Här finns det fina dikter som passar våra nära o kära http://mysigatips.blogspot.com/2009/03/vacker-dikt-for-saknad-van-bonzo.html

Inga kommentarer: