2008-04-05

Erbjudande jag fått

Lite smickrande är det att lilla jag har fått ett erbjudande om att sälja mina små barnkläder i en butik. Det var en tjej som mailade mig,tror hennes butik heter liten o fin .
Hon tyckte att dom klänningar hon sett som jag har gjort var fantasifulla alla är inte visade här.
Jag sa att jag får nog fundera lite på det., hon hörde av sig i Tisdags denna vecka . För det innebär att jag måste sy så mycket på heltid och det vet jag inte om min rygg klarar av.

Men det var gulligt av henne att fråga, vem vet ett å annat plagg kanske jag kan knåpa i hop.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, vad roligt att få ett sådant erbjudande! Tänk bara över så det inte blir för mycket för dig.
Kommer du bli tvungen att starta eget företag då? Jag undrar hur allt sådant fungerar. Vet du?