2008-04-27

Fullt hus


Min kära syster Anna har vart o hälsat på nu. Jag passade på att ge henne en massa klänningar som jag inte kan sälja för har ingen bra bild på dem och ingen modell som passar dem. Hm kunde faktiskt tagit bilder på Anna som kunde ha dem, och använt fina kameran finepix s9500 so jag köpte av henne och då använt dom hahah knäppa jag. Nä hon är värld dem för hon e så rar.


Sedan hade vi Anton som vi är kontakt familj åt här också, det gick väldigt bra denna gång, detta var han sjätte över helg besök. Han kommer om två veckor igen nu.


anna och jag smakade på appfel corn 20% som legat i frysen oj det var gott.


Nu på morgon så gick vi en promenix med ladie runt hummerviken ner till hjälvik o de regna

visade anna blommorna som bara växer här ute i hjälvik ingen annastans tydligen, strand vallmo eller pion dom blommar i maj

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en toppenhelg :) Är så glad för mina fina klänningar. Underbar kväll har aldrig druckit så god snaps i hela mitt liiiv mycket trevligt att laga mat och tjöta och tjöta.. Tur man har en syster som man kan prata med om allt!!! Love uuu