2008-04-15

Glad o så e min man sjuk

Idag är jag glad för att min magicbox(broderbox) fungerar i vår nya dator också.
och allt tack vare en rar tjej på sysidan Tack till Sotis.
Nu slipper jag köpa en gammal skrutt dator med xp i , utan lite inställningar så fungerade det även i en vista

I dag är min man sjuk, troligen har vår guddotter smittat honom med kräksjuka. hon var här i helgen och hade presic haft det, typ dagen innan.

Men ni kan ju tänka er att vara på nederplan och höra nån ropa. Varför blir män såååååå svaga när dom är sjuka????Jag fattar inte detta riktigt. När jag blir sjuk o jösses hoppas nu inte att jag bli sjuk oxå, då brukar jag inte bli så svag.
Fast det är klart den gången jag mosade ryggkotorna då var jag inte så tuff. 8mån med den där himla stålställningen usch.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, män blir alltid mycker sjukare än oss kvinnor. Håll dig nu på avstånd från honom, så du får tid att pyssla och sy också!

Anonym sa...

haha nja det låter lite typ ooohhh vatten ooohh vatten hehe va elak jag e.

Anonym sa...

jo just det älskar honom fast han e lite gnällig ;-)