2008-05-25

Haft besök av min mor


Haft min mor här sedan i torsdags oj vad tiden gick fort. Vi hittade ett suveränt ställe längs motionspåret i jungfruviken en liten vik och vi gick långt ut o fann ett ställe ingen vind bara sol och fantastiskt utsikt emot göteborg och en liten liten del av fotöbron såg vi.

Hm vad Ladie gjorde behöver jag nog inte tala om.

Jo just det vi skrev inne henne på öckerö kommuns bostadskö, hoppas att det kan bli nåt inom ett år eller två. helst tidigare.

Shoppade i går inne i Nordstan och fann ingenting de va trist.

Och idag kom vi fram till att en ev resa i höst/vinter kommer att gå till Malta
Det ser jag fram emot

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snyggingmamma va :) hon e cool tycker jag! /sis

Anonym sa...

ja visst e hon , nu vet jag hur jag ser ut när jag är 61år om inte annat vilken hårfärg jag har.