2008-05-06

Lekåsa




I går körde jag en liten lastbil hela växen till Laxå. Ladie var med.Körde grejor till Burger king. Nu vet jag om jag inte visste att det är Lotta engberg som tillhör laxå, det stod överallt körslaget-lotta sms nr.


Vi stanna vid ett rosa hotell för vi behövde sträcka på oss. Det var helt övergivet men alla grejer fanns kvar inuti.




Sedan på vägen hem stannade vi i Lekåsa emellan Vara o Vårgårda. Ladie är född där, men det var inte därför vi stannade där. Våra kära grannar har flyttat o sålt huset och tog ladies lek kompisar med sig Tessie o Tovisen. Vi åkte till deras nya ställe.


Oj vad jobb dom har framför sig, men möjligheterna är stora det kommer att bli kanonfint.Jag vet att detta är marie s stil när det blir färdigt.


huvudsaken är att dom trivs. Tessie den lilla tjockisretrivn är såå smal nu.


Sedan hade dom ett så snyggt o fint stall (jag hade nog flyttat in där) hahaha.


En fin islandshäst o en shettis. ,men dom har plats för ca 10.


Varför ev inte låta hästägare hyra in sina hästar där som kanske behöver vila eller något åt det hållet.


Glömde kameran i bilen så inga bilder har jag o visa på deras gård :-(




Länk för att läsa om Fång http://user.tninet.se/~seu245f/Fang.html
klicka på översta bild så ser ni huset i mitten är där ladie föddes (sötaste valparna i lekåsa ) stod det i annonsen då. det hus med gräslig färg är nog det hus ladies pappa och bror bor
bild är taget från bilen










1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag uppdaterat mina länkar och lagt till dig. Hoppas det är ok.