2008-05-15

Vill ha båt !! eller kanske inte


Den här båten är rätt stor, förar sätet är lika stor som min soffa hemma. Soldäcket är som min altan hemma mjuka vita soffor . en trappa ner duch toa inte som i en husvagn liten otrång.

stora sovrum du kan stå i varje rum rak. denna båt sunseeker är ca 15 år gammal kostade ny ca 13milj. Ny såld för ca 3,5 milj nya jetmotorer kommer till den nån dag. kostar si sådär nån milj st. Nu har ni säkerty räknat ut att den måste dra en del soppa ja absolut till skagen från göteborg så går det ca 1000liter. sedan ska man hem. Jag har inte råd med detta i alla fall.

Min man har fått det stora nöjet att polera upp denna båt, han har inte ens kommit halvvägs på utsidan än och har lagt ner ca 16tim Nja jag vet inte riktigt om detta är båden för mig (oss) Fast en liten tur hade vart kul.

var uppe i båden i dag oj vad högt att klättra jag tog givetvis krångliga vägen badstegen bak över teekdäcket.

men det jag inte fattar är att dom inte har vart rädda om denna båd. det e sorgligt o se hur oaktsamma dom ar behandlat henne.

Inga kommentarer: