2008-10-11

Födelsedag

Jaha så ska jag fylla år också,(2veckor ca) ska man önska sig nåt då? Igentligen så önskar jag mig ingenting alls, Darek vill nog köpa mig en cykel för att jag inte ska använda bilen så mycket o det är ju smart, men här ute så är dom svindyra på cyklar det skiljer minst 800kr på en cykel här o en i stan.
Nä det är nog bättre att han köper mig ett par nya pyjamas byxor- han avskyr mina rödrandig som passade i längden när jag fick dem. Tyvärr så har dom krympt på längden ca 20cm hahaha och blivit bredare på benen han kallar dom sexual dödarna och muslimbyxorna.
Dom e fula ,men sååååå sköna.
Jag skulle helst vilja resa bort, men det får väl vänta.suck suck.
Hatar mina födelsedagar jäkla saftkalas. Fast hur dumt det än låter så blev jag ledsen när en dök upp en gång o sa grattis och hade inte ens med sig en 10a lott eller en maskros alls, utan kom och nästan låtades att den inte visste att jag fyllde år, käkade tårta o slog sig ner, jag skulle aldrig gå på en födelsedags kalas utan att ha nåt med alls, men vi är olika alla

Inga kommentarer: