2008-06-09

Köpenhamn




Den 6 juni var jag o min mor i köpenhamn , det var så länge sedan jag har vart inne i köpenhamn. Vi gick ströget upp. Vilka bakverk danskarna har. mums.


Vi handlade lite strunt och var även inne i gucci s affär såg en såååååå vacker klänning enkel med snyggt fall 13 800kr som hittat men inte ör min plånka.


Vi såg en Berlin björn utanför en resebyrå. Dom står ju överallt i berlin nästan. men nu har jag glömmt vad dom betyder.




Vi handla på bottleshop lite whisky o vin o sånt. Lätt att hitta dit om man åker tåg så går man av på köpenhamns flyghavn går ut på framsidan parkeringen, går förbi hotell hilton och ser mcdonald o en nettobutik går förbi den ,då har du en rondell på höger sida sedan går du ca 200m titta upp på en husvägg så ser du en skylt bottleshop 75m till framme.


Klart billigare än i sverige och löste man en duobiljett så betalde vi 270kr tur/retur för 2 från malmö C till köpenhamn skulle jag tagit bilen så hade det kostat ca 600kr + att jag måste hitta parkering osså

Inga kommentarer: