2008-06-03

velpotta är jag


Ska jag sattsa på nerja i spanien eller nåt runt omkring malaga, eller ska man åka till prag o se färdigt allt jag missade för 2år sedan skulle så gärna vilja se skellettkyrkan och besöka bryggeriet där nere o dricka den enda öl jag gillat.

Det ger sig nog med tiden malta blir det inte det är för litet.

Tidpunkten blir då i slut av sep eller början av okt som vi åker, min man hatar planering!

men det är viktigt tycker jag för få bästa pris med flyg o hotell läget på hotellet osv.

Jag vill få ut så mycket som möjligt av min resa.


Fast i dag är det sååååå varmt så jag vill inte åka någonstans alls vi har 27 grader på framsidan i skuggan


Min Katt Anton johansson från Krakaviken:

mår riktigt dåligt igen, han tål inte långvarig värme han spyr o torkar ut så risken är jag får lämna in honom för upptankning av vätska på blå stjärna.

nästan varje år så måste vi lämna in honom till djursjukhuset- så stannar han i 2 dagar och sedan nästan frisk på en vecka. och jag blir ca 4500kr fattigare varje gång han e försäkrad som tur är ett år kostade han ca 32000kr men jag är glad att han finns min lille kisse som faktiskt är ärvd från min papps 10år den 10juli
på bilden så blev Nemo väldigt varm så han besluta sig för ta sig en svalkande lur (hihi) Tova tycker nog han e bra knäpp men visst e den kul

2 kommentarer:

Anonym sa...

TA SPANIEN!!!! Spanien är helt underbart. PUSSSSSSSS siis /ANNA

Anonym sa...

Lille Nemo han e smart han ..... Saknar busen ännu mer nu Kramiz